Selasa, 15 November 2011

Hidup terasa sunyi bila.....

Sejak tiadanya si dia menanya khabar buat diriku aku terasa sunyi sekali....

Kadang kadang tu terasa yang diri nie macam dah tade ape ape pon...

Sebagai seorang muslim aku percaya Allah tu maha adil....

Setiap pengorbanan yang aku lakukan pasti ade hikmahnya...

Cuma aku mampu atau tidak nak tanggung semua ini seorang diri....

Bnyakkan istighfar imran,banyakkan istighfar,satu hari nanti pasti kau akan jumpe jalan penyelesaian...

Sumpah demi allah aku terlalu rindukan si dia kadang2 tu aku sakit sape pon tak tau...

Hanya si dia yang memahami aku tapi bile dah jadi macam nie aku harus kuat untuk hadapi liku liku kehidupan...

Aku tanak siksa jiwa si dia mahupun ibunya....

Berserah kepada Allah kan lebih baik...

Tapi mampukah aku untuk hadapi semua ini?mampukah?

Banyakkan berdoa imran perbanyakkan amalan yang Di sukai oleh Allah

Insyaallah Allah akan bantu....

Wamakaru wamakara Allah Waallahu Khairul Makirin....

1 ulasan: